Politica Service

CERTIFICAT DE GARANTIE
CONDITII DE ACORDARE A GARANTIEI
Conform legislatiei in vigoare, prevazuta in Legea NR.449/2003, O.G. 21/1992 si O.G. 9/2016 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, clientul a fost anuntat si si-a dat acceptul cu privire la conditiile de acordare a garantiei:
1.  Termenul de garantie comerciala este de 2 ANI .
2. Pentru produsele a căror durată medie de utilizare este mai mică de 2 ani, garanţia de conformitate se reduce la această durată.
Drepturile conferite prin lege consumatorului nu sunt afectate de garantia oferita.
Acordarea garantiei se efectueaza numai daca produsul este insotit de factura/bonul fiscal de achizitie si certificatul de garantie COMPLETAT, ambele in original. Certificatul de garantie prezent este valabil numai pe teritoriul Romaniei. *Necompletarea sau completarea incorecta a certificatului de garantie atrage dupa sine raspunderea vanzatorului si posibilitatea refuzului de primire in unitatea de service a produsului pana la remedierea
situatiei de catre vanzator.
** Certificatul de garantie nu este transmisibil.

3.Garantia nu poate fi solicitata pentru:
a.Consumabilele de care a fost insotit produsul principal cum sunt: acumulator, incarcator, hands-free, card de memorie, dispozitiv bluetooth, husa, cablu de date, carcasa de rezerva, etc, doar daca acestea nu sunt conforme la prima despachetare/utilizare a produsului.
*Pentru acumulator, incarcator, hands-free, card de memorie, dispozitiv bluetooth, husa, cablu de date, carcasa de rezerva, etc. care au venit impreuna cu produsul, perioada de garantie este de 6 luni.
b.Daune cosmetice, doar daca acestea sunt observate la prima despachetare/utilizare a produsului,
c.Nerespectarea conditiilor de manipulare, transport, pastrare, instalare, punere in functiune prevazute in manualul de utilizare.
d.Produsul a fost utilizat in conditii ce contravin standardelor tehnice pentru care produsul a fost fabricat.
e.Produsul a fost utilizat in alte scopuri decat cele pentru care a fost fabricat si care sunt descrise in fisa de prezentare a produsului.
f.Produsul este prezentat unitatii de service neinsotit de documentele obligatorii precizate la punctul 2.
g.Produsul prezinta deteriorari cauzate de socuri mecanice, socuri electrice, patrunderi de lichide, expuneri la temperaturi extreme (functionarea repetata in regim de mari diferente de temperatura provoaca fenomenul de „condens” intern), utilizare gresita sau neglijenta, schimbari ale starii aparatului, pastrarea in conditii improprii, expunerea excesiva la umezeala sau radiatii solare, deteriorarea capacelor de protectie sau neglijentei in utilizare.
*Aparatul in sine cat si bateria au preinstalati senzori de umiditate care se pot activa inclusiv la prezenta condensului.
h. Produsul a fost utilizat impreuna cu alte accesorii in afara celor recomandate de producator (alte baterii decat cele recomandate de producator, alt incarcator de retea decat cei original, care poate furniza tensiuni de alimentare diferite fata de cea nominala specificata in manualul de utilizare, incarcatoare autoi hands-free, etc).
i. Interventii software sau reparatii executate de alte persoane decat angajatii SC RENAISSANCE PUBLIC SERVICE SRL.
j. Neconcordanta intre seria SN / IMEI inscrisa pe certificat, cea inscrisa pe produs si cea electronica din produs.
k. Sigiliul aplicat de catre producator/vanzator a fost deteriorat, sters sau inlocuit.
I.Aparitia pixelilor defecti (puncte luminoase sau intunecate) pe ecran, mai putin decat 4, ceea ce nu se considera defect al ecranului.
*Prezentul produs are in componenta subansamble electronice si mecanice delicate, care necesita respectarea cu strictete a conditiilor de manipulare, transport, pastrare, exploatare, intretinere si reparatie prevazute in manualul de utilizare. **Capacitatea bateriilor poate fi diminuata in mod gradual in cazul folosirii produsului la temperaturi preâ joase sau prea inalte. Autonomia bateriilor/acumulatorilor va scadea treptat o data cu „imbatranirea”acestora.
4.In cazul defectarii in conditii normale de utilizare pe durata perioadei de acordare garantiei comerciale consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului in primul rand repararea produsului sau are dreptul de a solicita inlocuirea produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata (o masura reparatorie va fi considerata ca disproportionata, daca ea impune vanzatorului costuri care sunt nerezonabile in comparatie cu cealalta masura reparatorie, luandu-se in considerare valoarea pe care ar fi avut-o produsele daca nu ar fi existat defectul; importanta in utilizare a defectului; daca cealalta masura reparatorie ar putea fi realizata fara un inconvenient semnificativ pentru consumator; o masura reparatorie va fi considerata ca imposibila daca vanzatorul nu poate asigura produse identice pentru inlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente).
5.Durata medie de utilizare a produsului este de 2 ANI.
6.In cazul defectarii produsului, cumparatorul va trebui sa se prezinte la magazinul de unde a achizitionat produsul sau direct la sediul service-ului autorizat SC RENAISSANCE PUBLIC SERVICE SRL, Soseaua de Centura, Nr 27-28, Hala Cl, Chiajna, llfov, Cod Postal 077040.
Pentru produsele care vor fi expediate prin curier rapid se vor expedia in colet: produsul insotit de certificatul de garantie in original, factura/bonul fiscal si un document in care sa fie precizat defectul constatat si situatiile in care acesta se manifesta.
Taxele de curier vor fi suportate pentru expediere catre service de catre cel care trimite si pentru returnarea produsului de catre service. In cazul in care defectul reclamat nu face obiectul garantiei ambele taxe de curier vor fi suportate de catre expeditorul initial.
7. Pentru produsele care necesita rescrierea/actualizarea softului, clientul este de acord cu stergerea tuturor datelor stocate in memoria produsului. *Recomandam ca inainte de a trimite un produs catre service sa va salvati o copie de siguranta a acestuia.
8.Termenul de reparare sau inlocuire a produselor va fi facut in cadrul unei perioade de maxim 15 zile calendaristice. Raspunderea vanzatorului este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la data livrarii produsului. Dupa expirarea termenului inainte prevazut, consumatorii pot pretinde remedierea sau inlocuirea produselor care nu pot fi folosite in scopul pentru care au fosr realizate ca urmare a unor vicii ascunse aparute in cadrul duratei medii de utilizare, in conditiile legii. Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul despre lipsa de conformitate in termen de 2 luni de la data la care a constatat-o. Pana la proba contrara, lipsa de conformitate aparuta in termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezuma ca a existat la momentul livrarii acestuia, cu exceptia cazurilor in care [prezumtia este incompatibila cu natura produsului sau a lipsei de confromitate. Produsele se pot inlocui de catre vanzator doar pe baza unei negatii service eliberata de unitatea service autorizata.
9.SC RENAISSANCE PUBLIC SERVICE SRL nu este responsabil pentru aplicatiile instalate ulterior de catre client si nici pentru programeie care nu sunt incluse in pachetul original (imagini, animatii). Acelasi lucru este valabil si pentru toate functiile activate ulterior de catre client.
10.Cumparatorului i-a fost probata functionarea corespunzatoare a produsului si i s-a explicat modul de utilizare. Cumparatorul a verificat inventarul de livrare al produsului inclusiv existenta ghidului rapid de utilizare si punere in functiune in limba romana. Cumparatorul a luat la cunostinta de integritatea suruburilor si sigiliilor produsului.
*Termenul de garanţie incepe de la data la care consumatorul intra in posesia produsului şi se prelungeşte cu timpul scurs de la data la care consumatorul a reclamat defectarea produsului până la data repunerii acestuia in stare de funcţionare.
** Pe perioada de acordare a garantiei este recomandata pastrarea ambalajelor originale (cutie, folii protectoare, pungi de protectie, etc) Daca produsele se trimit prin curierat fara a fi ambalate corespunzator, unitatea service nu va raspunde pentru eventualele pagube rezultate in urma transportului.
*** Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 60 de zile calendaristice de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate si predate centrelor de colectare.

Garantia de conformitate este de 24 de luni de la data facturarii.

Stimati cumparatori! Va rugam sa verificati daca certificatul de garantie a fost completat exact. Va rugam sa pastrati certificatul si dupa expirarea termenului de garantie. Pentru orice fel de informatii despre produsele noastre, pentru probleme sau informatii gresite din acest certificat, va rugam sa ne contactati: SC 7 Colorful Tehnology Europe, e-mail : contact@ekmax.ro Adresa punct service: Sos de Centura , Nr 27-28, Hala C1, Chiajna, Ilfov, e-mail: contact@ekmax.ro , TEL: 0724371036